Konsulting i doradztwo
strategiczne i biznesowe

Zakres naszych działań:

  • uruchamiamy przedsięwzięcia biznesowe,
  • definiujemy, tworzymy i wdrażamy plany rozwoju strategicznego firm,
  • poprawiamy organizację przedsiębiorstwa,
  • doradzamy w zakresie organizacji produkcji, sprzedaży detalicznej, ze szczególnym uwzględnieniem rozwoju koncepcji sieci sklepów własnych,
  • wytyczamy kierunki rozwoju sprzedaży wraz z określeniem polityki produktowej cenowej, marketingowej, trade marketingowej,
  • tworzymy i wdrażamy systemy motywacji, rekrutacji, kontroli biznesu działającego w tzw. strukturach rozproszonych,
  • wdrażamy systemy kontroli i zarządzania,
  • tworzymy zasady controlingu finansowego,
  • wdrażamy marketing i trade marketing,
  • opracowujemy i pomagamy wdrażać projekty wzornicze,
  • prowadzimy działalność szkoleniową z zakresu technik sprzedaży dla pracowników sprzedaży,
  • prowadzimy szkolenia z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem (dla średniej i wyższej kadry zarządzającej),
  • kojarzymy partnerów,
  • pozyskujemy do współpracy wykonawców, wprowadzając nowe kompetencje,

Nowe rozwiązania i koncepcje biznesowe

Uruchamiamy przedsięwzięcia biznesowe; definiujemy, tworzymy i wdrażamy plany rozwoju strategicznego firm.

 

Przykład

 

  • przekonanie właściciela piekarni do zmian; zaprojektowanie i wdrożenie w piekarni i w 25 sklepach nowej koncepcji produkcji i sprzedaży w oparciu o koncepcje odroczonego rozrostu; wdrożyliśmy w Piekarni w Ostrowcu Świętokrzyskim odpiek, w 25 sklepach ponad 30 asortymentów piekarniczych i pół cukierniczych, dzięki czemu uzyskaliśmy wzrost sprzedaży; zredukowaliśmy koszty produkcji oraz koszty pracy zmiany nocnej; poprawiliśmy organizację pracy produkcji; poprawiliśmy jakość i smak odpiekanych produktów; dzięki ciągłemu odpiekowi w sklepie przedłużyliśmy termin przydatności do spożycia o ok. 12 godz.,
  • opracowanie koncepcji funkcjonalnej sklepu piekarskiego z modułem żywienia w drodze, odpieku w sklepie, kawiarni – zaprojektowanie i nadzór nad wykonaniem w kilku przedsiębiorstwach,
  • opracowanie i wdrożenie autorskiego systemu planowania sprzedaży w sieciach rozproszonych,
  • restrukturyzacja kilku firm odzieżowych, w tym bardzo dużej, w upadłości – współpraca z syndykiem, wprowadzenie nowych dostawców rozwiązań informatycznych, pozyskanie źródeł finansowania dla firmy w upadłości

 

Poprawa organizacji i zarządzania przedsiębiorstw poprzez:

 

  • optymalizację oferty asortymentowej, z uwzględnieniem realizowanej marży
  • wprowadzanie systemu kontroli i oceny placówki handlowej,
  • opracowanie koncepcji i wdrażanie reorganizacji gospodarki magazynowej oraz organizacji produkcji,
  • wdrażanie monitoringu konkurencji,
  • opracowanie autorskich materiałów szkoleniowych dopasowanych do przedsiębiorstwa oraz przeprowadzania szkoleń z zakresu obsługi klienta oraz wiedzy o wyrobach dla pracowników sklepów

Tworzenie i wdrażanie
innowacyjnej organizacji.

  • tworzenie relacji i koordynacja prac,
  • budowanie otoczenia przedsiębiorstwa, pozyskiwanie wykonawców,
  • budowanie sprawnej komunikacji wewnątrz firmy,
  • kierowanie projektami i wdrażanie nowych rozwiązań,
  • określenie potrzebnych stanowisk pracy i zakresów obowiązków w myśl strategii rozwoju,
  • rekrutacja wewnętrzna i zewnętrzna,
  • outsourcing kompetencji,
  • satysfakcja i motywacja pracowników – systemy motywacyjne, budowanie zaangażowania pracowników,
  • budowanie strategii marketingowej i komunikacji z klientem

Nowe Produkty

  • nowatorski piec konwekcyjny do wypieku pieczywa FORNEXT,
  • koncepcja wraz z zaprojektowaniem i wykonaniem mebli dla sklepu piekarniczego,
  • nowa koncepcja piekarni i sklepu piekarniczego w oparciu o technologię odroczonego rozrostu,
  • doradztwo produktowe (przedsiębiorcom z branży piekarsko-ciastkarskiej oraz HORECA świadczymy usługę, polegającą na tworzeniu polityki produktowej, w szczególności na tworzeniu: produktów uwzględniających specyfikę lokalnych rynków produktów, uwzględniającej rentowność sprzedaży oferowanych konsumentom w sieci sklepów własnych, jak i klientów w B2B, optymalizacji kosztów wytworzenia istniejącej produkcji, produktów tzw. czystej etykiety. Tworząc Naszym klientom rzeczywistą przewagę rynkową,
  • nowa organizacja produkcji, systemy motywacyjne, komunikacja i relacje z klientem

Kreatywność w doborze rozwiązań

kreujemy długofalowe zmiany wewnątrz i na zewnątrz przedsiębiorstwa, tworzymy i realizujemy rozwiązania w takich obszarach, jak:

 

  • nowe produkty,
  • nowe rozwiązania i koncepcje biznesowe,
  • tworzenie i wdrażanie innowacyjnej organizacji,
  • relacje z klientami i otoczeniem biznesowym, pozyskiwanie wykonawców
Copyright © 2018 Managers Group MA Sp. z o. o.